Re: POMOCY z płytą GA-8I945P-G !!!

Autor: Broflofski <najack_at_vp.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 01:12:44 MET

> Tylko spokój cię może uratować...
> A tak poważnie:
> kliknij na głośniczek sterownika karty w trayu i odszukaj zakładkę mikser
> mikrofon i wejście liniowe jest w ustawieniach Playback a nie Record.
> Wejście mikrofon: Rear pink in, wejście liniowe: Rear blue in - podgłośnij
> sobie i po kłopocie
>
> G.

Ba... a co z grami sieciowymi? Nie rozpoznają mi mikrofonu i nie działa VOICE,
TEAM SPEAK, VENTRILLO, itp... :(
Ale, juz po klopocie. Kupilem SB Live 5.1 za 40 zł. Odłączyłem tego Realteka w
BIOSie i jest git :) Przypuszczam że płyta jest uszkodzona bo postawiłem od nowa
gołą windę, zapiąłem jak należy wszystkie sterowniki do chipsetu i do tej karty
audio i dalej to samo. Na szczęscie płyta ma gwarę na dwa lata. Poczekam, oddam
do naprawy za 1.5 roku :)