Wolny odczyt z dysku ?

Autor: Ravsaint <ravsaint_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 00:53:44 MET

witam

trzy dni temu podczas nagrywania dvd zauwazylem ze strasznei wolno
czyta mi z drugiego Hdd jaki mam w kompie(20 Gb Barracuda). wczesniej
chodzilo wszytko dobrze, a teraz przy zapisie na ten hdd transfer jest
ok, za to przy odczycie spada drastycznei nisko, czasem nawet kolo 100
kbajow/s to jest wyjatkowo malutko... najwyzszy jaki teraz sie transfer
pojawia to kolo 800 kBajtow /s. w nero np przy sprawdzaniu transferu
dyskow mam okolo 34000 Kbajtow/s na jednym hdd( tez barracuda ale
40Gb), a na tym 147 kBajtow/s...
co sie stalo czy ktos wie co to za feler? czy da sie to naprawic jakos?
format nei pomogl, zmiana systemu plikow takze.. i co najgorsze w dosie
takze takie cos obserwuje ze chodzi o wieleeeeeeeee wolniej

Prosze o pomoc... wiem ze 20 Gb to dzis nei duzo ale zawsze cos....

Pozdrawiam
RavSaint