Re: Jaki monitor LCD z tunerem TV - 19 cali ?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 22:22:40 MET

> Samsung z mojej listy ma matryce PVA, Acer S-IPS, a LG TN (ten ze wzgledu na
> jakosc obrazu w takim razie odpada)
> Moze jednak ktorys z pozostalych dwoch wart jest zakupu ?

Samsung to zapewne MP, a nie MW. Zatem powinien być dobrym wyborem, jest
już z dopalaczem i matrycą 1000:1 (czyli jest odpowiednikiem 193P+,
który chyba był testowany na mva.pl).

Acery coś mi za dobrze się nie kojarzą (ale nie wiem czy nie mylę z inną
firmą).

> - co do Belinei to jakoś jestem do tej firmy uprzedzony

Firma jak firma. Produkuje sprzęt tani, ale robi to co powinien. :)

> Wolalbym jednak monitor z wbudowanym tunerem - zakup oddzielnych elementow
> rozwazam w przypadku kiedy okaze sie te hybrydy to kiepski wybor.

OK. Przeczytaj test http://mva.pl/?id_kategorii=2&top=71&kategoria=228 -
jeśli ci odpowiada, to wybrany przez ciebie Samsung powinien być bardzo
podobny.