Re: Jaki monitor LCD z tunerem TV - 19 cali ?

Autor: gofannon <gofannon_at_nospam.wp.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 12:40:53 MET

Użytkownik "mgs" <magness2_TOUSUN_@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:duh0ni$42v$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ale znacznie zmniejsza twój wybór.
> Odnośnie monitora LCD do oglądania telewizji: wybieraj coś na matrycach
> MVA/PVA, ewentualnie SIPS (jest tam trochę gorsza czerń), poczytaj mva.pl.

> W grach może ci przeszkadzać smużenie, jeśli jesteś na to czuły. Możesz
> się zastanowić nad monitorem z dopalaczem - Fujitsu-Siemens 19-2 (wydaje
> się najlepszym teraz rozwiązaniem w tych granicach cenowych), NEC
> testowany ostatnio na mva.pl też był niezły, poza tym Samsung 193P+ i jego
> nowe wcielenie (nie pamiętam numeru) oraz Belinea 101920C z zastrzeżeniem,
> [...]

Czy to znaczy ze wszystkie monitory z wbudowanym tunerem TV dyskwalifikujesz
?
Samsung z mojej listy ma matryce PVA, Acer S-IPS, a LG TN (ten ze wzgledu na
jakosc obrazu w takim razie odpada)
Moze jednak ktorys z pozostalych dwoch wart jest zakupu ?

Przejrzalem te monitory, ktore polecasz:
- NEC opisywany na mva.pl ma faktycznie niezla recenzje, ale jest trochę
drogi
- co do Belinei to jakoś jestem do tej firmy uprzedzony
- Samsung i Fujistsu-Siemens kwalifikuja sie cenowo, ale są niewiele tańsze
od Samsunga z mojej listy

Przy monitorze bez tunera rozwazalem Samsunga 204T mozna go juz kupic za ok
2500 zł ... jest to w sumie niewiele ponad moj "max"

Wolalbym jednak monitor z wbudowanym tunerem - zakup oddzielnych elementow
rozwazam w przypadku kiedy okaze sie te hybrydy to kiepski wybor.