Re: K8N Neo3 + AMD Sempron64 3000+ zawiesza si

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 16:36:14 MET

redone <redone@chelm.home.pl> w wiadomości
<news:duhivh$h7m$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> jak miałem wcześniej K8T NEO, to płyta defaultowo (auto) w biosie ustawiała
> pamięci na 2.5V, co powodowało zwisy, resety itd.... Po ustawieniu napiecia
> na pamięciach na 2.7V problem zniknął - do tej pory na wszystkich nastepnyc
> swoich płytach zawsze ustawiałem na 2.7V - nigdy nie bło żadnych zwiech.

Dobry ślad - K8N asusa też domyślnie ustawia 2.5V dla pamięci, dla której
producent na swojej stronie w jej specyfikacji, ba, nawet na jej opakowaniu
też, wyraźnie pisze 2.6V. Wprawdzie _TESTY_ przeszła pomyślnie z ustawieniem
2.5V, ale, skoro wymaga 2.6V, lepiej ustawić 2.6V...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel