Re: K8N Neo3 + AMD Sempron64 3000+ zawiesza si

Autor: redone <redone_at_chelm.home.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 16:03:11 MET

> Witam
> Kupiłem ostatnio tandem K8N Neo3 + AMD Sempron64 3000+ + MSI X1600PRO
> PCIex, pamiec 512 pc400.
> Moj problem polega na tym ze komp robi zwisy w losowych momentach, gra
> 3d lub praca w excelu.
> Co najdziwniejsze zaladowalem fabryczne optymalized deafaults w bisie,
> nie probowalem niczego podkrecac. Po jakims czasie nie uzywania
> komputera po starcie mam komunikat "Warning NOw System is in SAFE
> MODE. Please reset overclocking features in the Setup MENU"
> Mam podany parametr Frequency:201MHz w biosie we wszystkich dostepnych
> [...]

jak miałem wcześniej K8T NEO, to płyta defaultowo (auto) w biosie ustawiała
pamięci na 2.5V, co powodowało zwisy, resety itd.... Po ustawieniu napiecia
na pamięciach na 2.7V problem zniknął - do tej pory na wszystkich nastepnyc
swoich płytach zawsze ustawiałem na 2.7V - nigdy nie bło żadnych zwiech.
Pozdrawiam

redone

--
fueled by:
||A8N32SLI Deluxe+X2 2.6GHz|X1800XT+L685||