K8N Neo3 + AMD Sempron64 3000+ zawiesza siÄ™

Autor: MARCIN <m.k3_at_op.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 11:34:32 MET

Witam
Kupiłem ostatnio tandem K8N Neo3 + AMD Sempron64 3000+ + MSI X1600PRO
PCIex, pamiec 512 pc400.
Moj problem polega na tym ze komp robi zwisy w losowych momentach, gra
3d lub praca w excelu.
Co najdziwniejsze zaladowalem fabryczne optymalized deafaults w bisie,
nie probowalem niczego podkrecac. Po jakims czasie nie uzywania
komputera po starcie mam komunikat "Warning NOw System is in SAFE MODE.
Please reset overclocking features in the Setup MENU"
Mam podany parametr Frequency:201MHz w biosie we wszystkich dostepnych
opcjach mam ustawione CPUFSB Frequency na 200.
Czy to moze byc powodem zwisow?
Wyeliminowalem juz dysk i pamiec bo wymienilem na inne ale jest to samo.
Czy ta plyta glowna obsluguje wogole taki procesor?
N atronie msi jest napisane ze obsluguje "Procesor
     * ObsÅ‚uga 64 bitowych procesorów AMD® Athlonâ„¢ 64 (Socket 754)
     * ObsÅ‚uga procesorów 3200+, 3400+, 3700+ i szybszych"
Bede wdzieczny za kazda pomoc
pozdrawiam
Grzesiek