UPS

Autor: TanSid <tansid_at_wytnijto.go2.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 13:27:30 MET

Witam

Mam od kilku ~5 lat UPS firmy Eta. Ostatnio siadl mi akumulator. Moj
komp jest stosunkowo "mocny" jak na ten UPS, ale nie zalezy mi na
dlugim podtrzymywaniu zasilania 2-3 min. calkowicie wystarczy.
Pytanie glowne czy mozna wlozyc do tego UPS mocniejszy akumulator,
niz jest przewidziany nominalnie? Nie wiem jak to bedzie
wspolpracowac z elektronika, czy ma w ogole jakis wplyw? Moze ktos
sie zna na tym i podpowie jaki akumulator o jakiej mocy
(oznaczeniach) musialbym kupic?
Czy w ogole jest sens takiej podmiany czy moze lepiej kupic nowy np.:
600?
Moj komp to
A64 3000+ @ 9x278 2500MHz
1024 MB RAM, w ciagu 2-3 miesiecy bedzie 2GB (w 4 kosciach)
6600 GT (nie bawem bedzie cos na poziomie 6800GS), karte tez
podkrecam, ale tylko w grach @530/1200
2 dyski 120 i 80 GB
SB Live
5 wentylatorow, aerogate2 (kontroler temp. i obr. wiatraczkow)
LCD 15"

Jak widac po podkreceniu to dosc pradozerny komp.
Zatem jakie najlepsze rozwiazanie, biorac pod uwage powyzsze
zalozenia. Czym nizsze koszty tym lepiej :)

Dziekuje

TanSid