Re: UPS

Autor: NoRek <nic_at_nic.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 14:08:28 MET

TanSid wrote:
> Witam
>
> Mam od kilku ~5 lat UPS firmy Eta. Ostatnio siadl mi akumulator. Moj
> komp jest stosunkowo "mocny" jak na ten UPS, ale nie zalezy mi na dlugim
> podtrzymywaniu zasilania 2-3 min. calkowicie wystarczy.
> Pytanie glowne czy mozna wlozyc do tego UPS mocniejszy akumulator, niz
> jest przewidziany nominalnie? Nie wiem jak to bedzie wspolpracowac z
> elektronika, czy ma w ogole jakis wplyw? Moze ktos sie zna na tym i
> podpowie jaki akumulator o jakiej mocy (oznaczeniach) musialbym kupic?
> [...]

Napisales wszystko procz tego jaki to model ETY:)
Nie dasz rady upakowac do upsa wiekszego aku np 12 zamiast 7
Natomiast jesli masz na mysli roznice w pojemnosci rzedu 1-2
Ah (w starych etach byly aku 12V 11Ah a obecnie produkuja 12
Ah) to taka zmiana jest jak najbardziej OK. Na twoim miejscu
poszukalbym na alledrogo jakiegos APC Smart 700.

--
NoRek