Re: Program serwisowy do dysku twardego Toshiba poszukiwany !

Autor: Sławek Owoc <slawek_at_ignatianum.usunto.edu.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 10:14:00 MET

news:e1tgud.1mb.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Sławek Owoc" <slawek@ignatianum.usunto.edu.pl> napisał w
> wiadomości news:dugmmc$g4c$1@alfa.ceti.pl...
>
> Wystarczy wykonać format, chkdsk albo scandisk z opcją wykrywania błędów
> nośnika. System zaznaczy niedostępne klastry jako uszkodzone i po
> problemie.

jak na razie format "Zawiesil" sie na 72% i nie chec isc dalej ...

> Wdclear nic wielkiego z dyskiem nie robi, on tylko zeruje zawartość
> sektorów. Ani to dyskowi nie pomoże, ani nie zaszkodzi... No chyba że
> nie są to prawdziwe "bady", tylko sektory omyłkowo zaznaczone jako
> uszkodzone w wyniku przekłamań transmisji danych; wówczas takie
> zerowanie może je usunąć.

wiem ze tak jest, ale mialem kilka przypadkow ze to jakos pomagalo - nie
pamietam juz szczegolow bo to bylo dawno, generlanie nie mam zwyczaju
reanimowania padnietych dyskow, tym razem jest to 2.5" i przydalby mi sie
jako "duza" dyskietka - stad moje zaintersowanie.

Czy nikt nie ma/nie zna prorgamu serwisowego do dyskow toshiby ?

Pozdrawiam
Slawek