Re: Program serwisowy do dysku twardego Toshiba poszukiwany !

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 12:01:19 MET

Użytkownik "Sławek Owoc" <slawek@ignatianum.usunto.edu.pl> napisał w
wiadomości news:dugugo$ud9$1@alfa.ceti.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> jak na razie format "Zawiesil" sie na 72% i nie chec isc dalej ...

Musisz więc użyć programu, który ma wbudowany timeout odnośnie
dopuszczalnego czasu odczytu sektora. Jeśli to partycja FAT, to użyj
BootIt. Z tym że nie licz już na zbyt wielką użyteczność tego napędu,
gdyż bad-y lubią się rozszerzać. Najlepiej byłoby tak założyć na nim
partycje, żeby uniknąć obszarów uszkodzonych.

> wiem ze tak jest, ale mialem kilka przypadkow ze to jakos pomagalo

No i o tym właśnie nieco wyżej napisałem. Niekiedy pomaga.

[...]
> Czy nikt nie ma/nie zna prorgamu serwisowego do dyskow toshiby ?

Najlepszym programem jaki znam do wykrywania i relokowania uszkodzonych
sektorów na wszystkich dyskach twardych dostępnych via BIOS jest
SpinRite http://grc.com/spinrite.htm . Niestety nie jest on darmowy i
nie ma on publicznie dostępnej wersji demo.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/