Re: IBM T23 - kilka pytan

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 21:50:49 MET

Dnia 2006-03-05 15:12:39, encja *Shreek* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Witam
>
> Chciałbym nabyć takiego notebooka i przeglądam sobie różne oferty (allegro
> itp..).
> Jak to jest z tą tytanową obudową? Cała jest metalowa czy tylko pokrywa z
> matrycą?

Tytanowa jest RAMA obudowy, a nie obudowa. Konstrukcja nośna.
Matryca dodatkowo chroniona jest blachą magnezowo-tytanową.

> Czy były wersje z PIII 866MHz?

Tak

> Widzę praktycznie wszystkie z 1,13MHz, więc nie wiem czy ten 866 to jakaś
> przeróbka czy co?

Jest OK, 866 - IIRC - to najwolniejsza wersja T23

> Jak jest z wymianą części w tych modelach?
> Czy bez problemu można zaaplikować więcej RAM'u, większy HDD czy DVD? Czy trzeba
> się przygotować na poszukiwania jakiś dedykowanych elementów?

Tu już Greg opdisał ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]