Re: Prosba o ocenę zestawu.

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 21:52:17 MET

Czajson napisał(a):
> Polemizowałbyś nad czym? Nad hałasem? Pewnie nie słyszałeś żadnego z
> powyższych.

Zapewniam, że słyszałem obydwa i to nie raz kolego. Ani jeden ani drugi
nie jest cichy. Nie porównywałem obydwu równocześnie, jednak w tym
przypadku i tak nie ma co liczyć na całkowitą ciszę. Dla siebie
wybrałbym Chieftec.
Za to Ty powinieneś popierać swoją wypowiedź konkretami zamiast (tutaj
cytuję) "przypuszczać".

> Nad osiągami? Napięcia trzyma bardzo dobrze, w środku bebechy podobne. To
> nie to samo co Feel. Chieftec to żadna klasa wyższa. Zwykły średniak
> niejednokrotnie pokazujący swe słabości w testach.

Owszem, klasa wyższa to nie jest, co jest oczywiste w tych pieniądzach.
Modecom zasilaczy nie robi, oni potrafią tylko naklejki umieszczać. I
jeśli miałbym wybrać akurat ten PSU to tylko z logo Fortron. Chieftec
jest już obyty, w opinii niektórych przereklamowany (może i słusznie).
Mimo to korzystam z nich od dawna, polecam komu mogę i nikt nie jest
zawiedziony. Tym bardziej, że cena nie jest zaporowa. I w tym przypadku
również nie mam podstaw aby twierdzić inaczej.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl