Re: Monitor dla dzieciaka

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 21:45:07 MET

On 2006-03-05, mgs wrote:
> Nie, po prostu matryce oznaczone od 700:1 w górę to już nie TN, a
> matryce MVA/PVA/SIPS (co do tych ostatnich nie mam pewności czy nie mają
> mniejszego kontrastu). Samsung z 1000:1 to już zupełnie nowy typ matrycy
> PVA - z bardzo dobrze odwzorowanymi kolorami (oczywiście tutaj sporo też
> zależy od elektroniki monitora).

Samsung 910T z PVA, NEC 1970NX z SIPS, w obu kolorki cudne. Cenowo podobne,
powiedziałabym wręcz, że tanie. SIPS ma mniejsze kontrasty, ale póki co
widzę różnicę tylko w specyfikacji. For the record, Samsung jest ładniejszy
i ma mniej tandetną obudowę. NEC nie daje sensownej gwarancji na pixle,
Samsung nie wiem. Na razie oba mają wszystko na miejscu, odpukać.

LG daje bardzo zacną gwarancję -- jeśli w ciągu miesiąca wyjdzie na jaw
choćby jeden zwiędły subpixel, wymieniają monitor na nowy.

--
////)))       And God said, "Let Heisenberg be"... and all was uncertain. :
/C|   > (  : kya     :                                                    :
/`  _=--`  : evil.pl :   http://evil.pl/kya/       :   Kaja Mikoszewska   :