Re: zalalem klawiature piwkiem w notebooku:(

Autor: Viki <pinki_71_at_vp.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 11:38:11 MET

Użytkownik "Czajson" <rookie@rookie.cy> napisał w wiadomości
news:dueegt$pm7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Viki" <pinki_71@vp.pl> napisał w wiadomości

> Wrocław leży w Polsce, masz polskie konto e-mail, piszesz płynnie po
polsku,
> pijesz alkohol w łóżku. Wystarczy na określenie narodowości.

studiuje w polsce od 4 lat, matka jest wloszka, ojciec polakiem, urodzilem
sie we wloszech.
tam tez pije sie piwo w lozku. na pewno potrafisz okreslic narodowosc na
podstawie kilku domyslow?
zastanow sie dwa razy...

> Mentalność Polaka - nie pójdzie spać jak nie wypije browara albo dwóch
przed
> snem.

bzdura... dziwnych polakow poznajesz. co ma mentalnosc do przyjemnosci
napicia sie piwka po ciezkim dniu?
francuz preferuje wino- mozna to nazwac mentalnoscia francuza?

>Ale co innego wypić piwo w pubie lub z inną osobą w domu a co innego
> usnąć z piwem przed lapem lub telewizorem.

a kto tu mowi o usypianiu?nie wylales nigdy kawy w kuchni?to samo moze sie
zdarzyc w lozku

 a wziales pod uwage ze moglem sam tego filmu nie ogladac?
zreszta dla mnie EOT bo to tylko trolowanie z twojej strony.
nic konkretnego nie odpisales na zadan pytanie
Anax