Re: zalalem klawiature piwkiem w notebooku:(

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 11:55:37 MET

Viki wrote:
> a wziales pod uwage ze moglem sam tego filmu nie ogladac?
> zreszta dla mnie EOT bo to tylko trolowanie z twojej strony.
> nic konkretnego nie odpisales na zadan pytanie

Spoko, to tylko Czajson :) Nerwowy koleś bardzo i jeśli tylko spróbujesz
prowadzić tryb życia w inny sposób niż jemu się to podoba, albo w ogóle
zrobisz coś inaczej, to włącza mu sie taki nerw, że niezły polew z tego
jest. Ale spoko, chłopak dojrzeje, oby mu jakaś laska pomogła się
wyluzować, to nie będzie już taki nerwowy :-P

--