Re: Obraz na ekranie TV

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 22:16:26 MET

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:04032006.05B326CB@budzik61.poznan.pl...

> ok, ale duzo krótszy byc nie moze ze wzgledu na umiejscowienie tv i kompa.
> Moze ten który mam to nawet nie jest 10m tylko 7,5 - ale w kazdym razie

Nie interesuje mnie jak daleko masz do TV. Podałem tylko sposób na
sprawdzenie przyczyny. Tak ciężko na 10min przenieść TV?

> mam ffdsdow (skad przypuszczenie o jakims kiepskim kodeku?:)) i wszystko

Stąd, że nie chciałeś instalować żadnego kodeka.

> ffdshow nie wyswietla np. napisów ze znakami specjalnymi (np. kursywa)...
> w subedicie nie ma takich problemów.

Ja Ci nie każe oglądać w ffdshow. To tylko kodek, playera możesz użyć
dowolnego. Nawet polski BestPlayer da radę z napisami.

pozdrawiam