Re: (OT)Mikrofon USB Logitech

Autor: Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiuq_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 22:05:35 MET

Użytkownik "nemo" <skasuj.nemo@skasuj.komtur.com.pl> napisał w wiadomości
news:dua7tr$f1m$1@inews.gazeta.pl...
> Czy ktoś ma spostrzeżenia uzytkowe dotyczące mikrofonu USB Logitecha?
>
> Podłączałem "zwykły" mikrofon OEM Logitecha (taki na nóżce, stojący na
> stole) i niestety - żeby być dobrze słyszalnym muszę się do niego
> schylać tak, żeby mieć do niego z 5 - 10 cm. Z 50 - 60 cm muszę się
> drzeć jak dziki, żeby mnie usłyszano. A ja nie lubię krzyczeć. :]
(ciap)

Przepraszam, że nie na temat, ale IMHO logiczniejsze wydają się słuchawki
(słuchawka - lepiej) z mikrofonem przy "otworze gębowym" = niższy poziom
zakłóceń dźwiekami z otoczenia ( BTW w normalnym telefonie istnieje układ
antylokalny ).
Przedwzmacniacz tylko (bez jakichś spec rozwiazań może pogoszyc sprawę,
podkreslam może, zalezeć będzie od poziomu hałasu w otoczeniu ).
Włodek