Re: Obraz na ekranie TV

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 21:46:25 MET

Osobnik posiadający mail'a rookie@rookie.cy napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Zdecydowanie za długi, sprawdź na krótszym czy tak samo się dzieje.

ok, ale duzo krótszy byc nie moze ze wzgledu na umiejscowienie tv i kompa.
Moze ten który mam to nawet nie jest 10m tylko 7,5 - ale w kazdym razie
jestem w stanie kupic najwyzej metr krótszy.

> subeditem
>
> Pewnie i tak masz kiepski kodek. Zainstaluj ffdshow a tu masz opis jak
> dzięki niemu włączyć napisy na TV:

> - wersja dla ATI
> http://www.benchmark.pl/artykuly/porady/jak_ustawic_pelnoekranowe_TV/st
> rona- 1.html

mam ffdsdow (skad przypuszczenie o jakims kiepskim kodeku?:)) i wszystko
tak ustawione jak w podanym linku ale z tego co zdarzyłem sie zorientowac -
ffdshow nie wyswietla np. napisów ze znakami specjalnymi (np. kursywa)... a
w subedicie nie ma takich problemów.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Każde dziecko jest poniekšd geniuszem w oczach swych rodziców,
a każdy geniusz dzieckiem."  Artur Schopenhauer