Mikrofon USB Logitech

Autor: nemo <skasuj.nemo_at_skasuj.komtur.com.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 21:11:36 MET

Czy ktoś ma spostrzeżenia uzytkowe dotyczące mikrofonu USB Logitecha?

Podłączałem "zwykły" mikrofon OEM Logitecha (taki na nóżce, stojący na
stole) i niestety - żeby być dobrze słyszalnym muszę się do niego
schylać tak, żeby mieć do niego z 5 - 10 cm. Z 50 - 60 cm muszę się
drzeć jak dziki, żeby mnie usłyszano. A ja nie lubię krzyczeć. :]
Oczywiście w mikserku mam głośność mikrofonu na maksimum i dodatkowe
włączone wzmocnienie... Jakość rejestrowanego sygnału jest nawet niezła,
ale mnie interesuje miktofon, do którego można mówić z większej
odległości. Myślałem o jakimś mikrofonie z przedwzmacniaczem, ale może
ten USM jest wystarczająco czuły?

Pozdrawiam,
nemo

--