Re: Zasilacz Modecom LC-350 PFC - trzymanie napięć

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 21:52:28 MET

On Sat, 04 Mar 2006 20:03:13 +0100, NoRek <nic@nic.pl> napisał(a):

>Kiedy sie naucza ludzie ze napiecia mierzy sie woltomierzem
>a nie jakims badziewiem wbudowanym w plyte glowna??
>BTW nie przejmuj sie tymi napieciami program moze tak
>wskazywac a wcale to nie musi oznaczac wady zasilacza.
>Jak chcesz miec pewnosc ze napiecia sa OK pozycz albo kup
>multimetr za 20 pln i zmierz.

A jaki macie najlepszy sposób dostania się końcówką woltomierza do
złącza na płycie głównej tak aby nie zrobić zwarcia itp? czy mierzycie
napięcia od strony ścieżek? ale tam jest słaby dostęp i chyba łatwiej
o zwarcie...
Ja mam zasilacz Modecom 350 i płyte ASUS p5ld2-VM i wszystkie programy
pokazują napięcia oczywiscie w granicach tolerancji ale np napięcie
3.3 V waha się co np 2 sekundy o 0.1 - 0.3 V czy to jest normalne?
chciałbym to sprawdzić woltomierzem.

--
Pozdrawiam
Jarek