Re: twardy dysk wydaje dźwięk jak budzik elektroniczny

Autor: <ainvest_at_tlen.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 19:07:34 MET

> Hmmm, uzywanie konstrukcji "nazwa firmy" sugeruje ze piszacy te slowa za
> bardzo nie wie co one znacza. Poza tym to nie forum, a grupa dyskusyjna.
> To tyle z czepialstwa ;)
>
> BTW:
> Przy takiej pogodzie kupowanie na WGK "pod chmurka" to taki sobie pomysl.
> W przypadku wielu stoisk, ktore sa "wysunieta placowka" sklepow mozna
> spokojnie uzgodnic sprzet i ceny na gieldzie, a odebrac i zaplacic w
> normalnych warunkach, oczywiscie po cenach uzgodnonych na gieldzie, a nie
> z cennika sklepowego.
>
> --
> [...]

fakt że to grupa dyskusyjna a nie forum ;))
a o co chodzi z nazwą firmy bo chyba rzeczywiście nie zrozumiałem? nie mam
zamiaru nikogo oskarżać a ewentualnie ostrzec jeśli byłyby problemy ze zwrotem-
 są sprzedawcy którzy wszystko wcisną ale sa także naprawde porządne sklepy
którym zależy na długoterminowym zadowoleniu klienta co pozwala im pozyskać
nowych klientów.