Re: BlueTooth...

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 19:05:14 MET

Andre <andrehull_spam@poczta_me.fm> wrote:

> heh zebym ja jeszcze wiedzial z czego to wykonano... budownictwo nowe
> wiec byc moze cegla. na pewno nie jest to blok z wielkiej plyty.
> ok dzieki za rade.

            Sam zobaczysz, ale zawsze dongle z normalna antenka jest
bezpieczniejszy. Te ze zintegrowane to sa dobre w ramach 1 pokoju.

> sprobuje tego co podales a kupujac wysylkowo zawsze
> moge zrwocic w ciagu 10 dni ;)

            Niekoniecznie. Uprawnienie do zwrotu w ciagu 10 dni jest wylaczone
jesli to nie jest obrot konsumencki [z jednej strony profesjonalista, z
drugiej konsument, a na Allegro roznie bywa - czesto calkiem sporo rzeczy
sprzedaja ludzie bioracy sprzet z roznych zrodel bez formmalnie
zarejestrowanej dzialalnosci. Akurat te dongle, do ktorych dalem link
wygladaja jak importowane metoda "plecakowo-walizkowa" od Wielkiego Brata,
na co wskazywalaby i lokalizacja [Bialystok] - zwroc uwage na napis
cyrilica. Ale jak jest w rzeczywistosci - nie wiem, to tylko spekulacje.
            Drugie wylaczenie uprawnienia do zwrotu, to kupno na aukcji [z
licytacji] - IMHO w przypadku Allegro i KT to nie zachodzi, ale czesc
sprzedawcow moze uwazac inaczej, a o 36 zl [lub 72 zl za 2 szt] raczej
procesowac sie nie bedziesz ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl