Celeron 633Mhz na VIA 693A i bardzo wolna pamięć - co zrobić?

Autor: Tomasz Del <vafloo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 16:31:05 MET

Witam,

Mam komputer Celeron 633Mhz (9.5x66Mhz), płyta Soltek SL-65FV+ (VIA Apollo Pro
133 VT82C693A), 256MB RAM PC-133 (działające na 100Mhz). Bardzo powoli działa
pamięć (i Everest i Sandra pokazują około 90MB/s). Znalazłem w archiwum grupy
informację, że to przez płytę główną, że te 693A tak miały, ale nie było ani
słowa co z tym zrobić. Nie da się tego jakoś przyspieszyć? Wolałbym nie
kupować nowej płyty, bo szkoda mi pakować kasę w ten sprzęt, ale chciałbym,
żeby dało się na nim chociaż film w DivXie puścić, a z taką prędkością pamięci
nic z tego.

Bardzo proszę o poradę. Dzięki!