Re: Celeron 633Mhz na VIA 693A i bardzo wolna pamięć - co zrobić?

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 16:42:03 MET

Tomasz Del wrote:
> Witam,
>
> Mam komputer Celeron 633Mhz (9.5x66Mhz), płyta Soltek SL-65FV+ (VIA
> Apollo Pro 133 VT82C693A), 256MB RAM PC-133 (działające na 100Mhz).
> Bardzo powoli działa pamięć (i Everest i Sandra pokazują około
> 90MB/s). Znalazłem w archiwum grupy informację, że to przez płytę
> główną, że te 693A tak miały, ale nie było ani słowa co z tym zrobić.
> Nie da się tego jakoś przyspieszyć? Wolałbym nie kupować nowej płyty,
> bo szkoda mi pakować kasę w ten sprzęt, ale chciałbym, żeby dało się
> na nim chociaż film w DivXie puścić, a z taką prędkością pamięci nic
> [...]

Odezwij sie do mnie na priva to ci wysle maly programik (z 50KB) ktory
przyspiesza predkosc do i z pamieci na tym chipsecie. Ja po jego
zainstalowaniu juz nigdy nie mialem problemow z zacinaniem sie divixow, a
wczesniej bylo tak jak pisales. Procesor na ktorym mi to chodzilo to cel II
566@633 (dla szyny 75MHz)

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840