Re: Prośba o wybór sprzętu

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 16:36:35 MET

Użytkownik "Wojtek" <pisz.na-elbi89@op.pl> napisał w wiadomości
news:ducb8h$dmf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wszystko dobrze? Proszę wszystko dokładnie sprawdzić, bo ja to wybierałem
> praktycznie na ślepo, nie znając się na tych wszystkich slotach itp.
Czegoś
> jeszcze brakuje?

Wszystko źle.
Płyta główna socket 939 a procesor i wentylator socket A. To raz. Dalej -
pamięci wybrałeś ECC, podczas gdy Gigabyte raczej takich nie obsługuje.
- http://sklep.benchmark.pl/pelny_25565.html tu masz płytę, procesor i
wentylator w zestawie
- http://sklep.benchmark.pl/pelny_6813.html tu pamięć
- dysk i nagrywarka może być chociaż ja na Twoim miejscu dołożyłbym 80zł i
kupił nagrywarkę DVD LG - teraz się może nie przyda a w przyszłości kto wie
- ostatnia sprawa to obudowa - wygląd mnie nie interesuje bo to sprawa
gustu, ale patrząc na zasilacz to ta obudowa jest badziewiem jakich mało.
Szukasz czegoś taniego? Zobacz tutaj:
http://sklep.benchmark.pl/katalog_2765.html

pozdrawiam