Re: wybiram lcd.. ktos chce pomoc? ;)

Autor: Michał Buslik <buslik_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 14:17:34 MET

Użytkownik "Romeq" <romeq_USUNTO@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:duc3c8$hbb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> ze
> względu na czas spędzany przed komputerem oraz miejsce w pokoju chciałbym
> zakupić monitor LCD.
>
> Fundusze: 1500 zł (około...)
> Wielkość: 17"
> Zastosowanie: Zdjęcia (zgrywanie, obróbka - nie jestem _jeszcze_
> zawodowcem,
> ale często muszę poprawiać fotki, jakieś kolorki barwy, cienie, jasności
> itd...), webdesign, klepanie kodu, Office, od święta jakiś film czy też
> gra.
>
> Po mojej amatorskiej analizie doszedłem do wniosku, że powinienem

Szukalem monitora LCD dobre pol roku - wybralem 173 P+ - moim zdaniem z
obecnych na rynku 17 - w cenie ponizej 1500 PLN to najlepszy wybor

piekne kolory ( za wyjatkiem nieco zazolconego bialego w ustawieniach
domyslnych ) i ostrosc, gleboka czern, nie smuzy , ladny design

 Na + Samsunga jest też dużo większy kontrast i(?) nowa matryca.

owszem

 Za
> to na - brak sterowania parametrami monitora z poziomu przycisków na
> obudowie i "podobno" większe smużenie.

smuzenia nie zaobserwowalem nawet w szybkich grach czy filmach - w koncu to
jest 8 Ms ( Grey to grey wiec raczej nie moze smuzyc ) , program MagicTune
spisuje sie znakomicie ( podobno na kartach bez DVI sie wiesza - ja mam DVI
wiec dziala bardz dobrze )

Mówię podobno, bo nie widziałem
> osobiście tych monitorów "w akcji". Dodam, że moją kartą graficzną jest
> RIVA
> TNT2 16MB, więc szczyt techniki to raczej nie jest...

oj - to w takim razie ten Samsung nie rozwinie skrzydel a i soft moze sie
wieszac , najpierw zmien karte na cos z wyjsciem DVI a potem szukaj LCD

 Dla
> mnie wydanie 1500 zł to jest dość spory wydatek.

dla kazdego tzw przecietnego obywatela jest to spory wydatek w tym chorym
kraju :-(