Re: jakie ch³odzenie do R9800 Pro???

Autor: rydzo <rydzoo_at_usun.gazeta.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 13:26:14 MET

Patrzyjta, co ten BartekK naskroba³:

> Sadzimy ze zle w tej sieci szukales opinii...
> Sestawy wodne cpc maja sie tak do sprawnego chlodzenia, ciszy i solidnosci
> wykonania, jak koniakowskie stringi do kombinezonu
> kosmonauty...

nie chodzi mi o 35C na przetaktowanym bartonie,
bede zadowolony z takiej temp jaka mam, jesli tylko bedzie ciszej...

nie spodzeiwam sie niewaidomo jakie solidnosci wykonania,
wystarczy ze nie bedzie przeciekal :)

W dodatku nadal to pudelko na kanapki z pompka do akwarium
> nie zapewni ci chlodzenia pamieci, ktore na r9800 grzeja sie dosc
> znacznie, i nawet z radiatorkami sa gorace.

chce dolozyc jeszcze jakas chlodnice,
tamten zestaw podalem jako przyklad,
dzisiaj koncza sie 2 aukcje z zestawami z chlodnicami

i jak sie mi uda kupic za ok 120 pln to sie chiba mimo wszystko zdecyduje,
czyba, ze mi stanowczo odradzicie.

tak btw z radiatorow nie mam zamiaru rezygnowac....

> Zobacz jak u mnie chlodzi sie r9800pro/xt
> http://drut.org/foto/thermaltake/100_0807.JPG (wentylatorek jest cichy ale
> dosc wydajny, karta nie przekracza 55-60st w 3D)

ja na takie cuda nie mam miejsca :)
bo mi ponizej siedzi audigy i tuner...

--
POzdrawiAM