Re: jakie ch³odzenie do R9800 Pro???

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 10:09:08 MET

rydzo napisa³(a):
> wiec sobie pomyslalem ze kupie cos takiego:
> http://www.allegro.pl/item89488061_pelny_zestaw_chlodzienia_wodnego_12db.html

> czytalem w sieci, ze calkien niezle zestawy robi ten cpc...
> co o tym myslicie??
Sadzimy ze zle w tej sieci szukales opinii...
Sestawy wodne cpc maja sie tak do sprawnego chlodzenia, ciszy i
solidnosci wykonania, jak koniakowskie stringi do kombinezonu kosmonauty...

W dodatku nadal to pudelko na kanapki z pompka do akwarium nie zapewni
ci chlodzenia pamieci, ktore na r9800 grzeja sie dosc znacznie, i nawet
z radiatorkami sa gorace.

Zobacz jak u mnie chlodzi sie r9800pro/xt
http://drut.org/foto/thermaltake/100_0807.JPG (wentylatorek jest cichy
ale dosc wydajny, karta nie przekracza 55-60st w 3D)