Re: Re: jakie ch³odzenie do R9800 Pro???

Autor: szydas <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 13:40:32 MET

Gargamel wrote:
> Wojtek K <wojciechkuzia@poczta.onet.pl> w wiadomo¶ci
> <news:du6j7a$gmg$1@atlantis.news.tpi.pl> napisa³/a:

> A z tego co ja czyta³em jaki¶ serwis zajmuj±cy siê w do¶æ unikalny sposób
> napraw± kart graficznych opowiada o zmia¿d¿onych gpu przez coolery AC. Ale
> te coolery same tych gpu nie mia¿d¿±, tak my¶lê :p.

ja jestem ofiar± silencera - zabi³ mi radka 9800 pro. nie chodzi tu o
przegrzanie, bo ch³odzi dobrze, chodzi o naprê¿enia mechaniczne jakim
poddawana jest karta. ja swoj± wys³a³em do mtec'a, wyja¶nili mi o co
chodzi, ale nie bêdê zamêcza³ szczegó³ami. generalnie sposób mocowania
jest do bani - pêka pcb pod gpu, sam gpu wygina siê po wp³ywem zmian
temperatury i te¿ potrafi popêkaæ. ale gpu mo¿na wymieniæ, pcb ju¿
nie... generalnie odradzam silencera do radka
pozdr
szydas