Re: Drugi zasilacz w kompie. Czy możliwe?

Autor: Kompaner <kompaner_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 11:16:42 MET

> Można, ale jest to nieco bez sensu.
>
> Lepiej jest mieć jeden dobry zasilacz niż dwa takie sobie.

Witam!
A ja widzę sens i zaraz opowiem dlaczego.
Miałem sobie cichego Chiefteca 360 W (2 wentylatory).
Przeczytałem, że tak naprawdę to on ma o wiele mnie (tak wyszło w testach,
chyba CHIP-a). Więc przy zmianie komponentów głównych zmieniłem zasilacz.
Mam sobie teraz Chiefteca 400 W (1 wentylator - 12 cm).
Różnica - pierwszy niemal niesłyszalny, drugi pod obciążeniem wyje jak ...
(tu wiele niecenzuralnych słów).
Tak więc 2 ciche zasilacze (bo mało obciążone), są lepsze niż jeden duży.
Myślę też, że dwa tanie są i tak o wiele tańsze, niż jeden duży, a porządny.
Zwłaszcza, gdy wykorzystać AT, do kupienia praktycznie za grosze.
Więc prośba, aby ktoś, kto ma praktyczne doświadczenia w wykorzystaniu dwóch
zasilaczy w jednym komputerze - podzielił się wiedzą.
Kompaner