Re: Drugi zasilacz w kompie. Czy możliwe?

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 01:52:42 MET

Kompaner pisze:

> A ja widzę sens i zaraz opowiem dlaczego.
> Miałem sobie cichego Chiefteca 360 W (2 wentylatory).
> Przeczytałem, że tak naprawdę to on ma o wiele mnie (tak wyszło w testach,
> chyba CHIP-a). Więc przy zmianie komponentów głównych zmieniłem zasilacz.
> Mam sobie teraz Chiefteca 400 W (1 wentylator - 12 cm).

A ja mam w jednym serwerze jakiegoś, bodaj, Tagana 530W i tez go nie
słychać. A wiszą na nim dwa Xeony, trzy dyski itd.

> Różnica - pierwszy niemal niesłyszalny, drugi pod obciążeniem wyje jak ...
> (tu wiele niecenzuralnych słów).

To zmień w nim wiatrak na lepszy. Litości!

> Tak więc 2 ciche zasilacze (bo mało obciążone), są lepsze niż jeden duży.
> Myślę też, że dwa tanie są i tak o wiele tańsze, niż jeden duży, a porządny.

Źle myslisz.

> Zwłaszcza, gdy wykorzystać AT, do kupienia praktycznie za grosze.

Który przy awarii pociągnie ze sobą wszystko co było do niego
podłączone, na przykład. Faktycznie, ogromna oszczędność.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl