Re: jakie ch³odzenie do R9800 Pro???

Autor: rydzo <rydzoo_at_usun.gazeta.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 23:35:52 MET

Patrzyjta, co ten rydzo naskroba³:
> Witam
> mam radka 9800 Pro i wydaje mi sie ze zastosowane w nim chlodzenie nie
> jest wystarczaj±ce.
> karta b mocno sie nagrzewa, nawet podczas normalnej karty.
> okolice radiatorkow na pamieciach i rdzenia s± tak gor±ce, ¿e nie mo¿na
> ich praktycznie dotkn±æ...

dzieki wszystkim za odpowiedz

juz sie prawie zdecydowalem na pentagrama

nawet mam mozliwosc kupic FREEZONE
XC-80 ALCU
za 55 zl nowka...

ale tak przejrzalem allegro i zajrzalem w dzial chlodzenie wodne...

wiec sobie pomyslalem ze kupie cos takiego:
http://www.allegro.pl/item89488061_pelny_zestaw_chlodzienia_wodnego_12db.html

do tego dwa bloki na GPU i chipset (+ew chlodniczke)

i wyjdzie troche ponad 100pln

a bede mial bezglosnie chlodzenie calego kompa...

czytalem w sieci, ze calkien niezle zestawy robi ten cpc...

nie zamierzam niewiadomo jak krecic procka i grafy, bardziej chodzi mi o
cisze...

co o tym myslicie??

--
POzdrawiAM