Re: tytanowa obudowa IBM

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 19:50:36 MET

"x4y4" <xxxxyyyy@op.pl> wrote in message
news:du8hdi$mhf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> hmm bylem na otwarciu oficjalnego salonu IBM-a w moim miasteczku i tam byl
> jakis dyrektor marketingowy IBM pan Wang ciau ciau czy jakos tam i inny
> gosc tez Polak :-)
> I ten czlowiek wlasnie pokazywal taki numer:
> facet mial tak ze 185 cm wzrostu i mniej wiecej z pozycji pempka puscil
> chodzacego (zamknietego) laptopa na ziemie, a nastepnie
> stanal na nim.
> Potem go podniosl, otworzyl i chycil za ekran i zaczal sie nim wachlowac.
> No i oczywisice kazal sobie podejsc i sprawdzic czy wszystko jest oki.
> Taki to Copperfield :-D
> [...]
[ciach]

Nie byl zaden spreparowany - na codzien jak pojdziesz do salonu i pogadasz
ze sprzedawca to Tobie zrobi taka prezentacje. Jedyny trik w tym deptaniu
jest taki, zeby stawac raczej na brzegach laptopa a nie stopa na samym
srodku, co jest oczywiscie, bo nie ta sie tego tak usztywnic, skoro masz tam
matryce...tzn da sie - Panasonic Toughbook, ale lap jest wtedy odpowiednio
ciezszy.

Polecam IBM - ja niestety z przyczyn finansowych zdecydowalem sie na R40...i
tylko 2 serie laptopow uwazam za lepsze..IBM seria T i IBM seria X (ale to
jako dodatkowy komp nie do wszystkich zadan - bo przyjemnie malutki).

--
| Pozdrawiam,  | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek   | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200 ZM-80, Barracuda 80 160 160 |