Re: tytanowa obudowa IBM

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 05:41:03 MET

> -czy ten tytan w IBM serii T, to faktycznie cos niezwyklego?
> - czy inni producenci proponuja podobna solidnosc pod tym wzgledem?

hmm bylem na otwarciu oficjalnego salonu IBM-a w moim miasteczku i tam byl
jakis dyrektor marketingowy IBM pan Wang ciau ciau czy jakos tam i inny gosc
tez Polak :-)
I ten czlowiek wlasnie pokazywal taki numer:
facet mial tak ze 185 cm wzrostu i mniej wiecej z pozycji pempka puscil
chodzacego (zamknietego) laptopa na ziemie, a nastepnie
stanal na nim.
Potem go podniosl, otworzyl i chycil za ekran i zaczal sie nim wachlowac.
No i oczywisice kazal sobie podejsc i sprawdzic czy wszystko jest oki. Taki
to Copperfield :-D
Inna sprawa, to czy ten laptop nie byl jakos tak specjalnie spreparowany.
Swoja droga to mechanizm ochrony antywstrzasowej dysku w IBM przynajmniej z
serii T42 (takie mam) to mistrzostwo swiata.
Acha mam jeszcze kilka innych sprzetow Toshibe tecre 100 (chiba) i 2 inne
modele dokladnie nie pamietam i zawiasy w nich sa w jak najlepszym porzadku.
W odroznieniu od 2 tanich modeli Eurocom-a z 2001 roku gdzie po prostu te
sprzety sie rozsypaly!
No w ogole taki sprzet to nieporozumienie.
Reasumujac nie poddalbym swojego prywatnego laptopa IBM takiemu zabiegowi
jak ten marketingowiec z IBM-a, ale jesli chociaz w polowie jest taki
wytrzymaly (a IMHO jest) to spokojnie mozesz go brac pod uwage przy zakupie.

zdrowko
x4y4