Re: tytanowa obudowa IBM

Autor: Bartek <nie-ma_at_takiego.adresu.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 08:57:44 MET

W dniu 2006-03-03 00:45, Janusz Dunin napisał(a):
> stoje przed wyborem notebooka;
> sposrod wielu parametrow intryguje mnie obudowa; mam ochote na solidna bo
> byly z tym klopoty w przeszlosci;
> -czy ten tytan w IBM serii T, to faktycznie cos niezwyklego?
> - czy inni producenci proponuja podobna solidnosc pod tym wzgledem?

Potwierdzam co napisali inni. Posiadam model T42 i jestem bardzo
zadowolony. Komputer ma kilka bardzo dobrych rozwiązań np.

- ochronę dysku połączoną z systemem wykrywania ruchu/upadku,
- bardzo solidna obudowę (tytanowa rama),
- dobre oprogramowanie dodatkowe,
- ponoć doskonały serwis ale nie używałem (mam już 3 IBMa),
- można kupić model z czytnikiem linii papilarnych jak zależy Ci na
bezpieczeństwie.

Potwierdzam również to, że obudowa się trochę palcuje ale można to
wyczyścić jak kogoś denerwuje.

Co do innych producentów to wg mnie tylko Dell robi podobnej jakości
sprzęt.

Pozdrawiam
Bartek