Pytanie z lamusa - Pentium II 330 Mhz czy 400 MHz

Autor: PiTer <balandzik.wytnijto_at_powietrze.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 10:04:48 MET

Chciałbym "Podrasować" stary komputer, którego płyta gł. działa tylko w
częscotliwości 66MHz. Na Allegro za grosze można kupić Pentium II 333
Mhz lub 400MHz. O dziwo - 400 Mhz jest tańszy.
W instrukcji do płyty jest napisane, że najszybszy procesor, jaki da się
w niej zainstalować, to 333MHz. Czy w takim razie 400Mhz nie będzie tam
działała, czy będzie chodzić z mniejszą prędkością?
No i kolejna rzecz - płyta ma możliwość ustawiania zworek w zależności
od prędkości procesora. Czy to oznacza, że mogę tutaj sam ustawić
mnożnik procesora? Myślałem, że jest on ustalony przez typ procesora i
nie da się go zmienić.