Re: lekki OT: Odtwarzacz DVD/DivX Panasonic DVD-S295 i napisy z pliku...

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 08:11:28 MET

> e tam... zanik pradu to wina dostawcy - co mnie obchodzi uszkodzenie
> spowodowane wylaczeniem pradu...? niech to zalatwiaja miedzy soba - nie
> bede kuupowal elektrowni by uzywac odtwarzacza (a do tego mozna by sie
> posunac ) .
> Skoro producent dal ciala i zrobil kiepski firmware to ja go musze
> wymienic, producent na to pozwala a nawet dokladnie opisuje co i jak,
> teraz ja place za prad, kombinuje itd - mam dodatkowe koszty... albo
> dostawca odtwarzacza musi wziasc przejac odpowiedzialnosc albo dostawca
> pradu.

z takim podejsciem to dostawca wypusci model i pier..li wypuszczanie nowego
firmware'u zeby nie ponosic odpowiedzialnosci za nieudane flashowanie... a
tak byc nie moze przeciez :)
a co do pradu, to TY jako odbiorca koncowy masz obowiazek zabezpieczyc
urzadzenia podlaczone do sieci a nie dostawca pradu, w zadnym sadzie w
Polsce nie wygrasz sprawy o odszkodowanie za straty spowodowane brakiem
pradu. Firmy maja z tym problem a zwykly uzytkownik to moze zapomniec...

Pozdrawiam
ven