"Czajson" <rookie@rookie.cy> wrote in message
news:du7i0g$62n$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:du7foc$6e1$1@news.dialog.net.pl...
>
>> zrob upgrade dokladnie tak jak radzi producent - ryzyko takie samo jak w
>> wypadku upgrade'u nagrywarki czy biosu na plycie do PC - jak wylacza prad
> to
>> masz pecha :D - dopoki jednak sprzet jest na gwarancji to nie powinno byc
>
> A o UPSach nie słyszeli?
e tam... zanik pradu to wina dostawcy - co mnie obchodzi uszkodzenie
spowodowane wylaczeniem pradu...? niech to zalatwiaja miedzy soba - nie bede
kuupowal elektrowni by uzywac odtwarzacza (a do tego mozna by sie posunac )
.
Skoro producent dal ciala i zrobil kiepski firmware to ja go musze wymienic,
producent na to pozwala a nawet dokladnie opisuje co i jak, teraz ja place
za prad, kombinuje itd - mam dodatkowe koszty... albo dostawca odtwarzacza
musi wziasc przejac odpowiedzialnosc albo dostawca pradu.
Received on Thu Mar 2 22:25:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 02 Mar 2006 - 22:51:03 MET