Re: lekki OT: Odtwarzacz DVD/DivX Panasonic DVD-S295 i napisy z pliku...

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 22:15:52 MET

"Czajson" <rookie@rookie.cy> wrote in message
news:du7i0g$62n$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A o UPSach nie słyszeli?

e tam... zanik pradu to wina dostawcy - co mnie obchodzi uszkodzenie
spowodowane wylaczeniem pradu...? niech to zalatwiaja miedzy soba - nie bede
kuupowal elektrowni by uzywac odtwarzacza (a do tego mozna by sie posunac )
.
Skoro producent dal ciala i zrobil kiepski firmware to ja go musze wymienic,
producent na to pozwala a nawet dokladnie opisuje co i jak, teraz ja place
za prad, kombinuje itd - mam dodatkowe koszty... albo dostawca odtwarzacza
musi wziasc przejac odpowiedzialnosc albo dostawca pradu.