samowylaczajacy sie komputer

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 08:20:00 MET

Niedawno mialem podobny problem - okazalo sie ze padla plyta glowna. Po
wymianie po 2 miesiacach problem powrocil - komputer sam sie wylacza w
momencie podpinania aparatu cyfrowego po USB.
Plyta to Asus A7V600 (czy jakos podobnie, w sumie to nieistotne).
Czy jest mozliwe iz zasilacz psuje plyte glowna? (zasilacz to jakis
Codegen albo inne badziewie).
Wentylator w zasilaczu sprawny, na procesorze tez, dodatkowo mam w
obudowie jeden wentylator nadmiarowo wiec temperatura nie jest
problemem. Wybrzuszonych kondesatorow w zasilaczu nie ma, na plycie nie
sprawdzalem ale ona jest nowa wiec jej o to nie podejrzewam.

Przy okazji moze ktos mi wyjasni w jaki sposob jet obsluga przerwan w
PC. Otoz mam w BIOS przelacznik "OS PnP". Jesli wlacze stara karte SB
Live to przy wlaczonej w/w opcji karta nie jest widoczna. Jesli wylacze
ja, to BIOS chyba sobie lepiej radzi z ulozeniem przerwan i jest
widoczna. Ale lista przerwan wypisanych przy starcie przez BIOS jest
zupelnie inna od tego co pokazuje Windows...
Marx