Re: LPT na PCI

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 07:29:03 MET

PAndy napisał(a):

> Tak czy siak nie zwalnia Cie to o myslenia o urzadzeniu, jestes
> wspolodpowiedzialny za jego sukces

Echm - potrzeba jest jeszcze dodatkowa wiedza.. A z ta conajmnije
kiepsko jest ;)

> Ok, ale mimo wszystko w takich aspektach USB bedzie lepsze niz PCI
> (chociazby zasialnie awaryjne, czas pracy na akumulatorach, obudowa i
> wiele innych elementow zsumowanych ktore przemawiaja za tym by zamiast
> robic to na PCI (do tego bezsensu wykorzystujac PCI jako interfejs 8
> bitowy - to jakbym wozil marchew do warzywnego maybachem)

ALuzje zrozumiałem juz wcześniej - tyle tylko że to był jedyny jak dla
mnie sensowny sposób. Teraz wiem ze sa inne.

> Tak, zobacz ten watek na pl.misc.elektronika - dostales gotowe
> propozycje rozwiazania problemu w cenie ponizej 15zl (jesli nie taniej -
> przy prostej filozofii wlacz wylacz to moze bedzie 7zl)

I to co daostałem na owej grupie jest sesowne - nei wiem jak to
przetrawi kostruktor -ale to nie mój interes.