MSI 845PE Neo i wbudowane Audio i opcja Auto

Autor: Wito <itekWYTNIJTOiTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 07:29:33 MET

Witam,

Kupilem niedawno plytke z prockiem 845PE Neo MSI (3.0) i mam klopot z
ustawieniem wbudowanego dzwieku. Polega to na tym ze w biosie jest opcja
wlaczenia kodekow poprzez AUTO/DISABLE, a ja musze miec jeszcze druga karte
dzwiekowa. Do tej pory mialem inna plyte gdzie kodeki wlaczalo sie poprzez
Enable/Disable i wlozenie SB 5.1 nie wylaczalo mi tej zintegrowanej. W tej
nowej plycie jak wsadze SB to AC sie wylacza (bios znajduje inna karte
dzwiekowa i wylacza zintegrowana).
Czy mozna to jakos wylaczyc tak bym mial i zintegrowana (skype-sluchawki) i
SB5.1 (muza/gry)?
Aha i jeszcze co wazne to JAUDIO1 czyli podpiecie Front Panel - czy sa karty
dzwiekowe z takim laczem? Bo najwyzej kupie druga karte dzwiekowa tylko pod
skype ale by miala takie lacze.

Pozdrawiam

--
Wito