Re: tytanowa obudowa IBM

Autor: Tomasz <nospam_at_o2.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 05:45:54 MET

> Można po nim chodzić. Wystarczy?

mam T43 i szczerze mowiac bym sie na to nie odwazyl... ale to i tak
najsolidniejszy notebook jaki mozna kupic (poza wojskowymi/przemyslowymi);
do tego ma kilka dobrych rzeczy:
- czytnik linii papilarnych (super sprawa, nigdy wiecej pamietania hasel)
- lampka nocna (niby proste ale to rewelacja!!!)
- zabezpieczenie dysku twardego przed uszkodzeniami
- bogate oprogramowanie dodatkowe
- absolutnie rewelacyny support, dobry i pewny serwis

i zeby nie bylo zbyt rozowo:
- obudowa ochydnie sie palcuje, co wyglada nieestetycznie
- matryca jak dla mnie gorsza jak w Toshibie Portege (chociaz inna sprawa,
ze lepszej nie widzialem)
- jak dla mnie jest za ciezki

Tomasz