Re: lekki OT: Odtwarzacz DVD/DivX Panasonic DVD-S295 i napisy z pliku...

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 01:42:26 MET

venioo napisał(a):

> ryzyko takie, ze prad ci moga wylaczyc podczas flashowania...
> a tak jesli zrobisz wszystko zgodnie z instrukcja producenta to raczej zadne
> (przynajmniej na stronie LG wszystko bylo swietnie opisane i nie mialem
> problemow).

Ściągnąłem, nagrałem płytkę, włożyłem do napędu, niby rozpoczął
procedurę, ale po kilku sekundach czarnego ekranu wywalił tekst, że
gotowe i mogę wyjąć płytkę. Tylko ustawienia wróciły do defaultowych,
tak więc nie wiem czy zrobił update, czy była ta sama wersja i nie
podejmował nawet próby, stawiam na to drugie, bo za krótko to trwało. :)
W każdym razie problem leżał gdzie indziej - faktycznie, nazwy plików z
filmem i napisami nie były takie same. ;)
Wielkie dzięki za pomoc. :)

# /George Orwell - Rok 1984/