Re: lekki OT: Odtwarzacz DVD/DivX Panasonic DVD-S295 i napisy z pliku...

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 20:02:30 MET

> Hmm... a aktualizacja niesie ze sobą jakieś ryzyko?
> Wydaje mi się, że on czyta niektóre TXT...
> Czy to możliwe, że odtwarzacz kupiony kilka dni temu ma starą wersję? Ile
> z reguły leża w magazynach? ;)

nie wiem ile leza, ale poszukac nowszej nie zaszkodzi, bo raczej nie kwapia
sie zbytnio z wgrywaniem najnowszej...
ryzyko takie, ze prad ci moga wylaczyc podczas flashowania...
a tak jesli zrobisz wszystko zgodnie z instrukcja producenta to raczej zadne
(przynajmniej na stronie LG wszystko bylo swietnie opisane i nie mialem
problemow).

pozdrawiam
ven