Re: lekki OT: Odtwarzacz DVD/DivX Panasonic DVD-S295 i napisy z pliku...

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 20:06:55 MET

"Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote in message
news:du7f9v$r5e$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Hmm... a aktualizacja niesie ze sobą jakieś ryzyko?
> Wydaje mi się, że on czyta niektóre TXT...
> Czy to możliwe, że odtwarzacz kupiony kilka dni temu ma starą wersję? Ile
> z reguły leża w magazynach? ;)

dlugo - co prawda nie jest tak jak z komputerami a wlasciwie ich czesciami
ale drivery na plytach ktore dolacza producent zazwyczaj mozna wyrzucic i
tak do smieci - kwartal czy pol roku to duzo - poszukaj nowego firmware i
zrob upgrade dokladnie tak jak radzi producent - ryzyko takie samo jak w
wypadku upgrade'u nagrywarki czy biosu na plycie do PC - jak wylacza prad to
masz pecha :D - dopoki jednak sprzet jest na gwarancji to nie powinno byc
problemem szybkie naprawianie takiego padu...