Re: HD Tune wykazał błąd...

Autor: Mariusz <artfilm_at_op.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 20:15:18 MET

> a co? mial sie gdzies teleportowac? jest to uszkodzenie fizyczne (glowica
> puknela o talerz itd itp.) i ono juz nie zniknie. formatowanie zaznacza
> badsectory a nie naprawia, cudow nie ma...

I tu się nie do końca zgodzę. Wyobraź sobie, że ile razy formatuję, to błąd
wyskakuje w innym miejscu. Mało tego, jak zapuszczam HD Tune to za każdym
razem błędy pokazuje gdzie indziej. Po prostu dziwne..

> a tego nie rozumiem, co to znaczy "fat32 jest slabszy"...

Wysunołem taki wniosek, ponieważ więcej błędów HD Tune wykazał po
sformatowaniu w Fat32 a mniej - jeden po sformatowaniu w NTSC...
M.