Re: HD Tune wykazał błąd...

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 18:41:30 MET

> Żeby było weselej niestety ten "stary" wadliwy sektor pozostał w tym samym
> miejscu.
a co? mial sie gdzies teleportowac? jest to uszkodzenie fizyczne (glowica
puknela o talerz itd itp.) i ono juz nie zniknie. formatowanie zaznacza
badsectory a nie naprawia, cudow nie ma...

> Może dlatego, że Fat32 - tak teraz sformatowałem jest "słabszy" niż
> NTFS - tak było poprzednio?
> M.

a tego nie rozumiem, co to znaczy "fat32 jest slabszy"...

z dysku zgrac co sie da i do smieci albo na allegro moze elektronike ktos
bedzie potrzebowal.

pozdrawiam
ven