Re: Komp do oceny

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 20:04:40 MET

Użytkownik "Marcin" <mstem@wp.pl> napisał w wiadomości
news:du7f8v$f9o$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> jak Ci nie potrzebna jest platworma 64 bit to nie wchodz w to obecnie jest
> nia wiecej klopotow niz korzysci (ja nie moge zainstalowac skanera, kaert

A kto mu każe na dzień dzisiejszy ładować się w 64-bitowy OS? Ja pracuję na
32-bitowym i nie mam żadnych komplikacji. A prawdziwym 64-bitowcem będzie
dopiero Vista.

> Mało gniaz PCi z czasem wlozysz obok grafike z radiatorem i jedno pci moze
> zostac zasloniete tak jak u mnie.

Nie każdy potrzebuje. Ja dla przykładu nie używam żadnego. Ktoś kto się
ładuje w platformę microATX z zasady zdaje sobie sprawę w co wchodzi.
Zresztą - dźwięk wbudowany, LAN wbudowany, USB wystarczy a jedna karta PCI
zawsze się zmieści.

--
pozdrawiam