Re: Komp do oceny

Autor: Marcin <mstem_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 19:58:37 MET

> Procesor: AMD Athlon64 3000+ Box soc. 939
jak Ci nie potrzebna jest platworma 64 bit to nie wchodz w to obecnie jest z
nia wiecej klopotow niz korzysci (ja nie moge zainstalowac skanera, kaert
telewizyjnej i nie wszystki programy antywirusowe dadza sie zainstalowac) i
nie jest ona duzo wydaniesz niz 32 a w kieszeni Ci napewno cos zostanie

> Płyta: GIGABYTE GA-K8N51GMF-9 (a w niej VGA Geforce 6100)
Mało gniaz PCi z czasem wlozysz obok grafike z radiatorem i jedno pci moze
zostac zasloniete tak jak u mnie.

> RAM: DDR 512MB/400 GOOGRAM
Malo ramu 1GB najlepjej 2 x 512 w dualu

> HDD: Seagate 160GB/8 SATAII + NCQ
Nie zaleznie czy kupisz zwykly czy SATAII z NCQ to nie odzczujesz roznicy.
Standardy te tylko przyspieszaja przesykl danych a glowny problem to srodek
dysku (predkosc obrotowa i czas ustawianai chyba glowicy, Polecam artykuł
Chip 1/2006). Chyba ze kupisz jakis wypasiony za 1000zl.